Bring me yesterday!

HAHA, jag är fan skitrolig. Förlåt mig alla svennebananer i detta avlånga land, jag vet att jag just bajsade på jante-lagen, men ibland får man det (speciellt när det nuförtiden inte bara är förbjudet att berömma sig själv, man ska inte ens uppmuntra andra). Läste gamla blogginlägg, och måhända att de var en aningen bittra, men ack så roliga! Smarta var dom också.
Vad hände? Jag har blivit en happyfool. Och visst, jag mår otroligt bra, men jag vill vara rolig igen. Funderar på att leta upp en av kunderna jag hade idag. Hon stod och skrattade för sig själv under hela tiden som hon stod i min kassa. Och jag tror faktiskt inte att det var åt mig hon skrattade. Hon har uppenbarligen kommit på hur man ska leva.
There's someone famous in Mianus!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0