Gammal kärlek rostar aldrig

Jag har relapsat totalt. Det enda som spelas på min spotify just nu är HIM. Några enstaka Cky-låtar slinker in ibland, och det enda jag glor på på youtube är jackas, viva la bam och HIM-videor. Jag känner mig som 17 igen, och det är underbart!

Har hamnat lite efter de här åren, och har alltså fullt upp med att lyssna in mig på deras två nya skivor, än så länge går det väl sådär. Men eftersom det hittills inte har funnits en enda låt med HIM som jag ogillat, har jag höga förhoppningar! In venere veritas är en grym låt, som jag för tillfället lyssnar sönder. Scared to death är minst lika bra den. Nu är mina förhoppningar att fler ska förstå hur bra dom är, men jag är tyvärr skeptisk...

Om någon mot förmodan skulle bli nyfiken får ni ett gammalt smakprov här!;



Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0