Jag har blivit lurad...

Då är jag igång igen, efter att datorn har varit på lagning i ca en vecka. Ödets ironi skulle man kunna säga;

Elgiganten kör samma reklam om och om igen; "My baby takes the morning train, he works from nine to five and then...". Detta gjorde att jag ville se Eurotrip så mycket att jag höll på att kissa på mig. Alltså laddar jag ner den, får ett virus och måste lämna in den till dom som gjorde att jag fick viruset från första början; ELGIGANTEN. Bastards. Hade jag bott i USA hade jag stämt dom på flera miljoner. MEN! De lagade datorn, lyckades spara alla bilder så jag är nöjd ändå. Och 1700 spänn fattigare.

There's someone famous in mianus!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0