Torsdag

"Kör man sådär sakta så är det antingen en gamling eller nån som nyss fått körkort... Eller så var det vaktmästarn? JANITOR!"

Yep, körde om våran gamla vaktmästare idag på väg till Norrköping, och han kör en aningen för sakta. Anledningen till att jag skriver detta är inte för att jag tror att nu bryr er om det, men jag vill bara ta tillfället i akt att berätta att varje gång vaktmästar-Leif kommer in på ICA blir jag JD och tänker tyst för mig själv; JANITOR! (på samma sätt som JD säger Janitor när han ser Janitor i filmen "jagad"). För DET tror jag att ni bryr er om. Hm.

När vi ändå är inne på seriefigurer kan jag passa på att lista mina favoriter;

Barney Stinson, Charlie Harper, Stewie Griffin, The Todd, Janitor och JD. Alla underbara män med en härlig syn på livet.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Haha så jävla klockrent! Om du stannar länge i norrköping och får tråkigt får du gärna ringa så kan jag kila över dit;P

2010-08-27 @ 09:14:54

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0