Wacka wacka

Jag har varit på fest, och jag har varit nykter. Och jag har haft kul. Det är en stor bedrift, och jag kan definitivt tänka mig att fortsätta med detta leverne!

Så imorgon kommer jag vara Obakis och utvilad, vilket innebär lite egentid; Jag hoppas på att jag ska orka med en löprunda, sen blir det lite hemmaspa! (Vilket innebär typ en dusch och ansiktsmask).

Runt 4-tiden beger jag mig mot kräftskiva med min nyktra vän Frida, hoppas på att det ska bli hyfsat kul det också.



Jag vill se scrubs, varför finns det inte en scrubskanal? Anyway, nu ska jag lyssna på gamla Eminemlåtar!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0