Fail.

Idag hade vi en lektion i gymmet som gick ut på att vi skulle få prova på storstadsmodellen. Den innebär bl a:

Bänkpress, 35 lyft med 30 kilo. Jag klarade 3.
Lyft med skivstång till hakan, 40 stycken. Jag klarade 5.
Lyfta halva sin kroppsvikt på skivstång, liggandes på en bänk. Gick inte.
Ro i roddmaskinen, 500 meter på 1.45 minuter. Jag klarade det på 2.15.
Jämfotahopp 2 meter. Missade med 10 cm.
Trycka 42 kilo med handen. Klarade 41,9.

Det här ser INTE bra ut, helt värdelös. Och eftersom jag har träningsvärk i allt förutom magen, går jag och gör lite magövningar nu. Ciao!

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? madde

men du är ju faktiskt där för att lära dig. Det kommer gå super!

2010-02-05 @ 08:47:40
Och vem fan är du då? Simon

Hej therese! Jag håller på att sätta ihop ett träningsschema, så om du vill så kan vi pilla ihop det tillsammans! Det blir inte något Arnold-pump med bara biceps och bänkpress utan mycket funktion med hela kroppen och lite boll och sånt! Det är mycket lättare att få en bra träning om man har ett schema att följa i gymmet! Hör av dig om du är intresserad!

Trevlig helg. MVH

2010-02-05 @ 20:30:00

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0