Inget stoppar oss nu

En snabb update igen! Det här har nog varit en av de bästa veckorna i mitt liv! Det började nervöst, men efter 3 dagars drickande som började i torsdags har vi börjat känna oss ganska bekväma. I lördags var det klassfest som gällde, och en tapper skara började hos Jojje på Ringvägen med diverse ölspel. Några timmar försenade anlände vi till den stora festen, och det var inte många som inte var där. Sjukt kul att så många ville vara med!

Gårdagen spenderades i Jojjes/13-Davids lägenhet där det bjöds på hemma gjord kladdkaka och hemmagjorda semlor. Underbart!

"Att man kan ge liv i Super Mario är fan det bästa som finns"

Känner kanske att jag har hamnat på fel sida av stan, det är ju på Ringvägen allt händer. MEN med sköna grannar är jag ganska nöjd ändå, och nu väntar jag bara på att bilen ska rulla iväg till Sandö. Take care!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0