Livet är bra skönt ibland

Man har det ganska bra när man har världens bästa grannar! Igår kom jag på, kl 7 på kvällen, att jag skulle ha behövt tvätta understället tills idag. Och luckily for me, så var det Philip som hade tvättiden just då, så det var bara för mig att slänga in en maskin, och understället luktade blommor idag på övningsdagen.

Och när mitt ena lyse på bilen har pajjat, så ska Victor hjälpa mig att fixa det innan besiktningen. Bra att jag inte är helt hjälplös. Man ska ALLTID känna en händig karl.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Frida

Åhh, det kan vara ett av de bästa tipsen! Ska försöka lära känna en jag med som kan skruva upp lite hyllor hos mig :P

2010-02-18 @ 20:36:32
URL: http://fledenvik.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0