The usual?

Ännu en helbra dag i Kramfors. Började dock med en virrig, värdelös föreläsning. På eftermiddagen blev det lite gymmande, men eftersom jag lätt blir uttråkad då jag inte kan lyfta nåt, slutade det med att jag stod och var imponerad av grabbarna. Och på något vis lyckades de lura in mig i en magövning från helvetet. Den kommer kännas imorrn. Imorrn har jag tänkt att min käre granne ska få visa hur maskinerna fungerar så jag inte ser ut som ett vilset fån varje gång jag går ner i gymmet.

Kvällen avslutades med filmkväll hos Jojje, och gårdagens semlor som fortfarande var lika goda. Är väl tänkt att jag ska ta mig till sängen snart, får se hur bra jag lyckas med det!

Och jag måste säga att jag älskar att vi efter bara en vecka redan kan säga "det vanliga gänget eller?".

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0