Torsdag i Kramfors

Okej, det sket sig med bilen. Men den rullar, det är huvudsaken.

Idag hade vi övningsdag, vilket innebar släcka bilbrand, brinnande människa, brinnande ugnar, en "trafikolycka" och lite sånt. Alla övningar var såklart väldigt små och harmlösa, men otroligt roliga! Resten av dagen har varit otroligt produktiv. Jag kom hem, tvättade 4 maskiner med tvätt, gjorde storkok med köttfärssås (späda ut köttfärs is the shit, jag vet inte hur mycket krossade tomater, champinjoner och majs jag hade i. Men jag glömde löken?), bakade TVÅ blåbärspajer, och sen sov jag i två timmar.

Sen ringde Mikaela, och när jag hade piggnat till begav vi oss till badhuset, simmade 5 längder och badade bubbelpool. Tur att vi simmar gratis, haha.

Imorrn ska jag vara duktigare däremot! Vi börjar med gym 12.30, efter det blir det längdskidor, på kvällen innebandy följt av "ost och vin-kväll med hockey". Tror nog mer på ost och hockey för min del, för på lördag är det festen med stort F hos Sven, då är det all in.

Kan inte säga att jag saknar Flen direkt, MEN världens bästa vänner är alldeles för långt bort känner jag. Om alla bara flyttar hit skulle det vara perfekt.

NEJ, sov nu för bövelen.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0