Gröngöling

Igår pratade vi om hur bra man hanterar alkohol, och jag var ruskigt nära på att säga att jag inte hade spytt på ett helt år (riktigt bra för att vara mig, jag har kommit fram till att jag är väldigt överkänslig). Men jag höll tyst, ville inte dra otur över mig genom att säga så, för det brukar betyda att man faktiskt spyr då. Men inte hjälpte det, efter en spontan tripp till krogen i Härnösand 40 minuter bort klarade min mage inte av bilresan hem, och jag markerade mitt revir borta vid skolan. Rookie-mistake, nästa gång ska jag promenera en timme innan jag sätter mig i bilen och ska åka hem. Men kvällen var riiiktigt rolig, hoppas på en repris nån gång (det är ju meningen att vi ska vara lite nyttiga här, så det får inte bli alltför ofta. Men eftersom vi är rookies känner vi att vi måste passa på nu i början, sen kan man lugna ner sig)

Men idag mår jag relativt bra, och ikväll är det klassfest som gäller. I gotta feeling...

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0