It's alive!

Nu har jag gått och köpt mig ett mobilt bredband. Och nej, det var faktiskt inte för att jag saknade Fejjan, jag har klarat mig ganska bra. Men eftersom i princip ALL info om lektionerna finns på internet kände jag att jag inte skulle klara mig länge till. Hur som, här kommer en liten snabb update om vad som händer här uppe!

Kom hit i fredags, träffade min room mate och tog mig igenom den tråkigaste helgen på vääääldigt länge.
Staden är väl ungefär lika stor som Katrineholm, så även om det finns lite riktiga affärer som Hemköp, Coop (vilket innebär att jag tyvärr har blivit tvungen att skaffa MedMera kort då ICA ligger för långt bort), Expert, DOLLARSTORE (ÖB/Ullared i ett, helt underbart och livsfarligt för plånboken) så finns det inte så mycket att göra. Så jag kollade läget, kollade tv och sov.

I måndags var det så dags. Vi var några vilsna själar vid busstationen som alla skulle till samma ställe, så det var inte så läskigt. De andra dagarna har flyttit på jättebra!

Teambuilding i tisdags, hur jävla roligt som helst! I full brandmansutstyrsel skulle vi ta oss igenom ett rökrum, köra elbilar med ögonbindel, stå på huvudet och ja, allt möjligt. På kvällen drog alla tjejer (hela 7 st) in och simmade och spelade lite vattenpolo (så gott vi kunde).

Igår fortsatte teambuildingen med lite presentationer av varandra, sen blev det gymmet och nästan halva klassen avslutade kvällen med innebandy.

Jag ber om ursäkt om jag har skrivit ett totalt ointressant inlägg, men jag har ju inte fått berätta för någon vad som händer så då blir det att jag babblar såhär.

Nu ska jag göra nån nytta, take care allihopa!

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Malin

Det låter som du har det hur bra som helst! Ärligt talat är jag lite avis ;P men, det är väldigt skönt att höra :) Jag gillar skarpt att du & bloggen lever så du får babbla på hur mycket du vill så jag kan följa ditt roliga liv långt bort och längta tills vi ses igen :)

2010-01-28 @ 19:13:04
Och vem fan är du då? Hanna

Låter bra det där! Vem är room maten då? En hunk som vi hoppats?;)

2010-01-29 @ 10:23:05

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0