Lär er.

Vissa saker måste man bara ha koll på. Man måste ha koll på att Brittany Murphy har dött. Man måste ha koll på att Saab förmodligen är ett minne blott snart. Man måste ha koll på de bästa fotbollsspelarna och att Fredrik Reinfeldt är stadsminister. Även om man inte bryr sig ett skit om Brangelina, kör Peugeot, aldrig har rört en fotboll i hela sitt liv eller röstar rött. Annars kan man ju inte ha diskussioner med folk. Visst, sen behöver man inte tycka att det är världens undergång att Saab läggs ner, man behöver inte ens bry sig. Men man ska veta om det.

För att statuera exempel kan jag säga att jag inte gillar Madonna för fem öre. Förutom Frozen som är en hyffsad låt. Men jag vet vem det är, och kan därför diskutera henne om jag skulle träffa en människa som avgudar Madonna. Och hennes (nya?) låt med Lil' Wayne är ganska så bra den med. Jag menar, det här är ju underbart;

My love's a revolver
My sex is a killer
Do you wanna die happy?

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0