Så gick det

Jag är dålig på årskrönikor så det får bli såhär istället:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Tatuerade mig

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Ger inte nyårslöften. Dagen efter nyårsafton går jag igenom hela kvällen, och sen i slutet av året tänker jag tillbaks på året för att se om året blev som jag hade tänkt mig (året blir ju, som bekant, som man spenderar nyårafton). Och det blev det den här gången också.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Bekanta, skulle jag vilja påstå.

4. Dog någon som stod dig nära?

Otroligt nog, nej. Trodde det skulle bli en dålig tradition, men vi har klarat oss bra det här året.

5. Vilka länder besökte du?

Jag var på Åland och vände en natt på färja, annars har det här varit ett värdelöst rese-år.

6. Vad fick dig att må bra?

Mina underbara vänner.

7. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?

Inte direkt.

8. Vad var din största framgång 2009?

Jag var nere på botten, vände, och kom tillbaks starkare än någonsin. Typ. Kan fortfarande känna mig lite psykiskt instabil i vissa situationer, men jag vet hur jag ska hantera dem.

9. Största misstaget?

Jag ångrar ingenting, allt leder i slutändan till något bra.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Inget allvarligt.

11. Bästa köpet?

Min vinterjacka. Aldrig mer kyla!

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, utan tvekan.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina vänner, återigen.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Allt med Takida, Volbeat, Lily Allen och Rammstein
Veronicas - Revenge is sweeter

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ganska så mycket ledsnare, tyvärr.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat, kanske

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Varit mindre arg och ledsen och hatisk, men känslor kan man inte bestämma över.

18. Hur tillbringade du julen?

Med bästa släkten.

19. Blev du kär i år?

Tss.

20. Favoritprogram på TV?.

Greys säkert.

21. Bästa boken du läste i år?

Harry P!

22. Största musikaliska upptäckten?

Volbeat.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Ja det hoppas jag, annars borde jag ha blivit sur.

25. Något du önskade dig men inte fick?

Öh. Förmodligen inte så viktigt isf för jag kommer inte ihåg.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Skrattade åt Magnus Betnér på Amazon!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ohja. Om de där två hade mått ens hälften så dåligt som jag gjorde hade jag kunnat hantera året lite bättre.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Same as always, love it.

29. De bästa nya människorna du träffade (lärde känna)?

Jossan och Hanna. Visst, jag kände dom innan, men inte som jag gör nu. Underbara tjejer.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Taylor Lautner och Cam Gigandet. Jösses...

31. Vem saknade du?

Pappa

32. Årets nerlagda motto:

Har aldrig haft nåt motto förrän iår, så jag har inte hunnit lägga ner det än.

33. Årets besatthet:

Harry P, Volbeat.

34. Bästa film:

Harry P.

35. Största nyhet:

Michael Jackson dog?

36. Nyheten vi glömde:

Den har jag ju glömt.

37. Årets skönaste trend:

Min och Malins dans till Knock you down?

38. Största rädsla:

Mig själv och att jag skulle göra nåt riktigt dumt.

39. Största skandal:

För mig var det White trash-paret.

40. Tar du med dig in i 2010:

En insikt om att "jag vet att jag kan"

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0