You try to scream but terror takes the sound before you make it

Inatt sov jag inte alls bra. Jag drömde ihop min alldeles egna skräckfilm. Tänk er att ni tar precis ALLT som ni tycker är läskigt, slänger ihop det i samma film och tvingas att titta på den utan att ens kunna blunda. Där har ni min natt. Det var en blandning av Room 1408 (mind games hela filmen igenom, jag är förvånad att John Cusack inte blev psykiskt störd) och en vanlig gammal skräckis med läskiga, gapande ansikten på barn (tänk er The ring, The Grudge, jaa... alla läskiga ansikten som finns). Och som pricken över i så kunde jag inte skrika heller.

Tillslut bestämde jag mig för att inte utsätta mig för detta och gick upp relativt tidigt utan att ha ställt väckarklockan. Och snart ska jag börja packa.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0