För jag är lycklig hela veckan lång!

Ojoj, tiden går fort när man har roligt! Lande i torsdags. I fredags var jag, syrran och Emma i Etuna, sen blev det hemmakväll på kvällen. I lördags blev det lägenhetsstädning och spel/myskväll med Johansson och Frida. I söndags tog jag och Frida en simtur, och planerade hennes resa upp till Kramfors! Gårdagen och denna dag har spenderats på ICA, oerhört trevligt faktiskt!

Imorrn blir det en fika hos Jossan, sen ska jag ta tag i lägenheten och skolarbetet var det tänkt. På torsdag bär det av till Norrköping, kommer hem nån gång fredag/lördag. På lördag är det släktmiddag och KANSKE krogen som gäller. På söndag har jag inga direkta planer, och på måndagen åker jag upp igen!

Det var den veckan.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Så du kommer vara i mina trakter? Hör av dig om du har tid att ses, jag kan frakta mig själv till norrköping;P

2010-03-24 @ 11:52:18

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0