Hujedamej

Jag ska sluta läsa nyheterna på Wighsnews. Minsta lilla olycka från hela landet står ju med där, och med tanke på att folket från klassen är utspridda över hela landet är det nästan alltid en olycka från någons stad med. Känns ju lite jobbigt om man ska behöva skicka iväg sms hela tiden som ser ut såhär; "Hej, ville bara kolla så att det inte är du som har blivit knivhuggen?", "Hej, har du balkong i din lägenhet? Och i sånt fall, har du nyligen ramlat ur den och brutit nacken?" Nej, bättre att leva i ovisshet och sova tryggt.

Nu ska jag fortsätta kolla på Tremors, sen ska jag väl somna nån gång om jag ska orka med badhuset imorrn!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0