Purr i skon?

Jag är äcklig. Imorse var jag på gymmet, efter det tog jag en raggardusch. På eftermiddagen hade vi rökhusövning, blev sjukt svettig, sköljde av mig lite efter det. Sen hade vi fotbollsträning kl 6, och jag har fortfarande inte duschat, och kommer förmodligen inte göra det förrns imorrn bitti. Men jag har i alla fall pluggat lite, det är ju alltid nåt.

Och vi hade som sagt rökhusövning idag, så sjukt jävla roligt! Vi fick sätta på oss hela utrustningen med maske och allt, springa några vändor och sen var det bara att ta sig in i det rökfyllda huset med dockan i högsta hugg. Eftersom min lagkamrat var lite halvt skadad var vi väl inte det mest effektiva laget, inte enligt fitt-Philip iaf. Men jag var nöjd över min insats, även om luften i tuberna tog slut fortare än vad jag trodde.

Nu ska jag kurera min sjudande förkylning och min ömmande nacke. Det är hårt att leva rockstjärne-liv.

"Varför blev Mario en katt?"
"Mario är ingen KATT, nu får du gå hem"
"Får han inte purra i skon nu?"

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0