Tisdag

Snart bär det alltså av neråt landet igen. Inte nu på fredag, men veckan därefter åker en karavan med bilar från Kramfors och söderut i landet. Ska bli riktigt skönt att komma hem och "landa" lite. Har redan lyckats planera ganska mycket inför hemkomsten v 12; jag ska flyttstäda det sista i lägenheten, förhoppningsvis gå ut på krogen, åka till Norrköping, äta påskmiddag, förhoppningsvis jobba, och så har jag planerat att hinna med en löprunda varje dag (i min nya fina mjukisoverall som jag ska glänsa i).

Men jag har inga planer på vilka jag ska träffa och när, så om det är någon som känner sig träffad får ni gärna meddela mig om när ni har tid ;) För jag kommer ha all tid i världen, även om det låter som att jag har hela veckan planerad.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Malin

hey, jag hakar gärna på dina löprundor & krogen :) sen måste vi fika en massa & ta igen en massa tid :D

2010-03-12 @ 20:50:05

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0