Trälig och inte alls en purrig dag

Vill börja med en liten förklaring.
Purra i skon; kommer från spelet Super Mario, där Mario kan kamouflera sig till en tvättbjörn (som enligt mig är oerhört lik en katt), och dessutom gömma sig i en sko. Så när något är extra bra, mysigt eller trevligt innebär det att man "Purrar i skon" (och ordet purra kommer då alltså från ljudet som katter ger ifrån sig när de myser).

Hur som. Idag har jag inte purrat för 5 öre. Eller, soffhäng på Ringvägen på söndagar är alltid mysigt, men idag var en av de värsta bakisdagarna i mitt liv. Sick.

Och nu borde jag verkligen sova, har suttit och fipplat med brandmansfilmen i 5 timmar nu tror jag, och nu skiter jag i det här. GONATT!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0