Who says you can't go home?

FLEN FLEN SOLSKEN. Kl 20.13 igår stannade tåget på stationen. Märklig känsla. Jag blev hämtad av syrran, och det första jag gjorde var att åka till ICA där kramkalas nummer 2 ägde rum för dagen. Kramkalas nr 1 inträffade ungefär 20 mil in på resan. Mathilda och jag satt och tjatade efter glass som två femåringar, så pappa Victor sa vänligt men bestämt att vi snart skulle stanna på en mack och köpa glass. Och vilka träffar vi där om inte nyköpings/oskarshamns/smålandsbilarna? Då hade vi inte setts på ca 3 timmar, men vi betedde oss som att det hade gått en månad ungefär. Underbara människor.

Den här dagen började med pannkakor och en löprunda, snart blir det flyttstädning och Eskilstuna med syster och Emma! Och så måste jag höra av mig till Malin också, tänkte ju överraska igår men det blev inte så, och pengar på mobilen hade jag inte heller.


There's only one place they call me one of their own
Just a hometown boy born a rolling stone
Who says you can't go home?
Who says you can't go back?
I've been all around the world and as a matter of fact
There's only one place left I want to go
Who says you can't go home?

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0