You get me every time

Jag har nog aldrig pluggat såhär mycket i hela mitt liv. Men det säger nog mer om mig än om tentan vi ska ha. Nu är det nog dags att ge sig iaf, wish me luck tomorrow.

Har förresten upptäckt att Goodnight and go med Imogen Heap är jättesöt. Har inte orkat bry mig om texten tidigare, men det är ju helt underbar.

One of these days, you'll miss your train and come stay with me
(Its always say goodnight and go)
We'll have drinks and talk about things,
any excuse to stay awake with you
You'll sleep here, i'll sleep there,
but then the heating may be down again at my convenience
We'd be good, we'd be great together.

Why d'ya have to be so cute?
It's impossible to ignore you
Must you make me laugh so much?
It's bad enough we get along so well


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0