Heaven nor hell

Har TYP pluggat hela dagen. Och med TYP menar jag att jag har suttit lite vid datorn, sprungit i korridoren och letat efter folk som inte pluggar, suttit i tvrummet, gått tillbaks till rummet och pluggat, sprungit till köket och snackat skit, lagat mat, fortsatt plugga, lägga "pasiangs" (har totalt tappat stavningen) och fortsatt plugga. Och under tiden jag pluggat har jag ätit godis och lyssnat på Volbeat.

Har även hunnit powernapat en halvtimme vid halv 6, och är nyss hemkommen från en promenad med Philip! Nu känner jag mig nästan som en ny människa, om en halvtimme blir det gymmet med Jojje och Lunke.

Sen ska jag fortsätta att plugga skum (AFFF-AR, procentinblandning 6), vattenhydraulik (38 mm slang har ett k-värde på 7,5, och rymmer 1 liter vatten /m), och Strålförarteknik & släckteknik (en fogfighter har ett flöde på 300 l /min, den ultimata droppstorleken för brandgaskylning är 0,03 mm).

Och ni trodde att brandmän bara drack kaffe?

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0