Hey fishy fishy fishy

Ojoj! Det har uppdagats att det inte bara är jag som läser min blogg, verkar ha en trogen (?) läsare i klassen. Egentligen är det nog bara intressant om jag skulle skriva något dumt om någon i klassen, men det gör jag inte för det finns helt enkelt inget att skriva!

För er där hemma har jag lärt mig något nytt i veckan som jag härmed måste förklara för er;
Sandöstandard. (Detta uttryck kan användas var som, bara byt ut Sandö mot din hemstad, skola, whatever)

Här på skolan finns det tydligen för få tjejer. Och då måste killarna göra omprioriteringar när det gäller bedömning av tjejer. Man kan jämföra det med mat (sist jag tog upp ett sånt här viktigt ämne jämförde jag sex och mat, creepy, så det får duga här också).
Tänk dig att du är jättehungrig och inte har ätit på säg... Tja, ett bra tag iaf. Och så serverar någon en tallrik med kalla fiskbullar. Vanligtvis skulle du inte ens titta åt fiskbullarna om det fanns ett stort smörgåsbord uppdukat, men nu finns det inte så mycket att välja mellan så fiskbullarna får duga. Jag har kommit fram till att jag är den där fiskbullen, efter att ha hört resonemangen till den här Sandöstandarden. Men jag är nöjd så länge jag inte är en friterad bärfis. Fast vem vet, det kanske finns folk som äter sånna också?

Och sen ska jag väl inte ljuga, vi tjejer har också lärt oss att äta fiskbullar här uppe. Smällar man får ta. Även om vårat smörgåsbord kanske är en aningen större än killarnas. Tur att vi tycker om varandra ändå! ;)


På fredag blir det klättring i Sundsvall, awesome!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0