Tisdag (fast det känns som måndag)

Folk borde verkligen veta sina begränsningar. Mer än så säger jag inte. Personligen tycker jag att jag har hyfsat bra självkänsla. Jag vet att jag är ganska trög när det gäller praktiska saker, och hoppar gärna inte in först och ska prova saker. Då tittar jag gärna på lite först, och sedan provar jag mig fram. Sen finns det väl alltid områden där jag bara borde backa undan lite, men man lär så länge man lever.

Idag har varit en lagom helvetesdag. Började med tenta, sen var det uppstart med Kem, och efter det redovisning. Som tur var blev Claes utsedd att redovisa i våran grupp, så jag slapp få ett mental breakdown framför klassen. Sånt uppskattas.



Det här är förresten supergulligt. Jag skulle vilja vara typ 16 igen.


I'm tugging at my hair, I'm pulling at my clothes
I'm trying to keep my cool, I know it shows
I'm staring at my feet, My cheeks are turning red
I'm searching for the words inside my head
I'm feeling nervous, Trying to be so perfect
'Cause I know you're worth it


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0