Black city

Första inlägget från Sandö! För tillfället känns det ganska bra, har inte hunnit göra så mycket roligt än. Anlände igår och började packa in allt som fanns i bilen. Väl framme blev det några glada återseenden, men det var ändå ganska tomt då det inte var så många som hade kommit. Efter lite häng i köket drog sig alla till sina sängar.

Idag har jag hunnit med lite gym, en vända in till Kramfors och hämtat 10 kvadratmeter saker till ett rum på 8 kvadrat. Känns sådär, speciellt eftersom jag har minst lika mycket kvar i förrådet. Det får gå som det går. Har även handlat mat för 747 kr. Yey.

Nu planerar jag att sova en stund, sedan springa (eller nåt liknande) och sedan förmodligen fortsätta stoppningen av mitt rum.


Och för er som gillar särskrivningar; Om några veckor ska vi ha lektion i skum teori. Hmm...

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0