Fina lilla krumelur, jag vill aldrig bliva stur!

Hittade tillbaks till Anitas blogg, och egenkär som jag är var jag såklart mest intresserad av de gamla inläggen där jag är med. Gud vad jag vill vara tonåring igen, ingenting var seriöst (seriöst är värdelöst) och man bara gled med på ett bananskal. Och man var hemsk mot lärarna. Och allting var bara... fritt!

Student mössan anlände idag, trevligt värre. Jag sa till fadderfara att alla skulle dö om vi fortsatte lyssna på henne för vi skulle bli deprimerade och ta självmord. Samtidigt skrek Asse och Joy att dem ville gå hem och inte orka lyssna på henne. Hon skrattade (?!) och sen fick vi gå 45 min tidigare^^

(Fadderfara är alltså en lärare, och jag är Asse)

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

hahahahahahahaha så jävla klockrent! Kommer du ihåg fångarna-på-fortetlektionen där vi satt och sjöng non stop tills fader foura gav upp? Och Sara dansade på borden. Fy vilka dåliga människor vi var;)

2010-09-03 @ 20:32:12
Och vem fan är du då? Ab

Men gud vilken hemsk unge jag var! Fast jag hade ju en poäng

2010-09-04 @ 16:41:00

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0