I toss and turn, I can't sleep at night

Ibland brukar jag föreställa mig att jag är med i en film, och när en ny människa dyker upp i scenen spelas det upp en speciell låt för att "illustrera" hur personen i fråga är (Ifrågasätt inte mitt psyke, bara acceptera att det är så). Anyway, det är sjukt jobbigt när "Tainted love" spelas upp varje gång vid ett speciellt tillfälle. Som jag så fint uttryckte det på krogen; "då vill jag bara ligga!". Men jag uthärdar. Har ju faktiskt en hel del annat att tänka på förutom ligga.
Typ skuminjektorer, vattenhydraulik, motorsprutor och hinderbanan.
Och tur är väl det.




Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0