Keep on walking

Jag har inte tid med det här! Eller, egentligen har jag nog det, för vi har sjukt mycket dötid. Jag prioriterar bara annat. Typ gymmet, innebandy, tvn, titta på kortspel (jag kan fortfarande inte lära mig nya kortspel, så det blir mest att titta på när andra spelar), plugga om intresse finns, åka på utflykter till Berlintanten eller bara chilla. Så jag har alltså inte tid att fundera så mycket längre, vilket resulterar i att jag inte har något att skriva om.

Skolan rullar på bra. Vissa dagar är jag kung av sandö, on top of the world, kalla't va ni vill. Och vissa dagar vill jag bara lägga mig i fosterställning och förtvina. Meeen, jag uthärdar och klarar mig hyfsat bra.

Roligaste avsnittet i Srubs nu btw; DO YOU SEE WHAT YOU GET CARLA? DO YOU SEE WHAT YOU GET WHEN YOU MESS WITH THE WAAARIOOR?!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0