Leaving IS a loving thing

Jaha, det var det "sommarlovet". Jag säger sommarlov för att jag gick i skolan i våras, jag ska gå i skolan nu, och jag har inte jobbat så speciellt mycket i sommar för att kunna kalla min ledighet semester. Och det här är förmodligen min sista sommar som jag har möjlighet att säga sommarlov, så jag tar vara på det!

Jag har haft det så sjuuukt bra i sommar. 
Massa resor, små och stora; Cypern, Göteborg, Stockholm, Öland, badstranden...
Massa musik; Metaltown (Rammstein), Sonisphere (Mötley Crüe, Alice Cooper, Iron Maiden), Skansen (The baseballs)
Massa vänner, massa skratt, massa fest, massa familj... Ja, jag har gjort allt jag har velat göra, så när skolan nu sätter igång på måndag känns det otroligt skönt! Jag älskat att vad jag än gör nuförtiden så känns det bra, och alla borde få ha det så!


Burn this city to let them know we're here
Burn this city to reinstall the fear.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0