Down with the sickness

Drabbades av extrem huvudvärk idag. Senare följd av plötsligt illamående. Min egna diagnos? Hjärntumör, som vanligt.

Reflektioner på denna diagnos i hissen på väg ner från Frida:
Jag borde ha hallucinationer om jag har en hjärntumör. Hoppas att jag har ovanliga hallucinationer så att jag förstår att det är hallucinationer. Gärna Charlie the unicorn, eller något annat tecknat. Skulle min hallucination vara en helt vanlig människa skulle jag ju inte förstå att det var en hallucination.

Sen insåg jag nog att illamåendet förmodligen beror på att jag inom loppet av 12 timmar har ätit frukost, en proteindrink, lunch, morotskaka, chokladpudding, 3 moccarutor, 2 mackor, chips, coca cola, en stor portion thaimat, ett kinderägg och en påse kinapuffar.
Huvudvärken beror med största sannolikhet på att jag inte har druckit kaffe på hela helgen.

Vad kan vi då konstatera utifrån detta? Jag är inte fysiskt sjuk i alla fall.

Men jag känner mig ändå lite yrslig..?

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0