Det kallas tvivel

det där som stör, det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör.

Och detta har jag känt ett antal gånger det senaste året. Många gånger har den enda anledningen till att jag stannat kvar på utbildningen varit min underbara klass. Utan den hade jag nog slutat för längesen. Många gånger har jag känt att jag inte har en aning om vad jag håller på med.

Men idag insåg jag att det finns absolut ingenting annat i hela världen jag vill göra än det här. Trots att jag fortfarande, flera gånger per dag, känner att jag har noll koll på saker och ting så lär jag mig ändå något nytt varje dag.


Welcome to wherever you are
This is your life; you made it this far
Welcome, you've got to believe
That right here, right now
You're exactly where you're supposed to be

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0