Jag är körd

Number one bachelor in da hoooouse!

Idag när jag kom hem, efter 12 timmar på stationen, var det första jag gjorde att slänga av mig jackan mitt på hallgolvet. Sen tog jag av mig byxorna och glider nu runt i mössa, t-shirt, trosor och strumpor. Till middag åt jag fil följt av en chokladkaka, nu blir det popcorn och Two and a half men följt av Big Brother. Egentligen borde jag bara blir lesbisk, för det kan omöjligt finnas en straight kille i hela världen som skulle stå ut med mig.

Och jag borde ju faktiskt ta illa upp när jag hör någon säga "har du ingen kärring hemma som kan stryka den där?". Men jag bara skrattar.

Med tanke på senaste terminens analys av andra människors sexualitet har jag en teori; Jag är egentligen kille, men vill vara tjej och tänder på killar. Jag är bög?

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0