Popular

Jag gör framsteg. Knät är visserligen fortfarande odugligt, men nu kan jag åtmintone ha foten i marken, till viss del stödja på benet, och det gör i princip inte ont alls längre. Så länge jag inte gör fel rörelser med knät. Men det är sjukt instabilt, och det kommer nog dröja ett bra tag innan det känns hyfsat normalt igen. Men jag gråter inte över det längre iaf ;P

---

Melodifestivalen igår! Bästa finalen på länge om jag får säga det själv. För mig spelade det nästan ingen roll vilket bidrag vi skickar, för jag tyckte alla låtar var riktigt bra! Swingfly var väl minst bra, och Sanna och Linda Bengtzing hade nog inte funkat trots att det var bra låtar. Men Saade var grym och förjänade att vinna, kan dock tycka lite synd om Brolle som förtjänade betydligt fler poäng! Annars är jag nöjd :)

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0