Usch

Blir så less. Sjukgymnasten i torsdags förklarade för mig att jag fortfarande hade lite vätska (förmodligen blod) i knät, och detta var anledningen till att jag fortfarande var svullen och stel. Men det behövde man inte tömma eftersom det skulle försvinna av sig självt snart. Men jag skulle börja göra mina övningar.

Och hur sjutton ska jag kunna göra mina övningar när jag är stel som en döing? Varför kan jag inte få tömma knät igen så jag kan återgå till en någotsånär normal tillvaro? Fuckers, imorrn ringer jag 1177 och gnäller igen.

You've been lied to just to rape you of your site
and now they have the nerve to tell you how to feel! (feel!)
So sedated as they medicate your brain and while you slowly
go insane they tell ya "Given with the best intentions
help us with your complications!"

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0