...

Kund: Jag vill ha en vit hård prince!
(Ja, vem fan vill inte det?) tänker jag.

Kunden syftade på cigaretter. Det gjorde inte jag.

Dilemma. Jag vet hur jag blir när jag låter mig påverkas av pojkar. (Och ja, jag säger pojkar för hittills i mitt liv har jag inte träffat en riktig karl). Så därför håller jag mig upptagen med så mycket som möjligt för att inte riskera att drabbas av något dumt infall. Men ibland är det inte roligt.


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? KnY

Haha, äsch! Boys are stupid. Throw rocks at them! :) Singel är nice! Så det så! :)

2012-04-11 @ 16:43:41
URL: http://www.knyshalsa.com

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0