Forgive me father for I have sinned

Århundradets helg är över. Och den har satt sina spår. Hela förra veckan befann jag mig på räddningstjänsten, på introvecka. Lagom slut i huvudet i fredags, men då var det bara att ladda om för Mustasch på Amazon. Ös hela kvällen, sjukt roligt. Vaknade runt halv 11 på lördag, sen var det bara att ladda om på nytt för nästa tillställning; Ica-personalfest. Det var sjukt kul som vanligt, vågar nog påstå att det var roligaste personalfesten hittills, och definitivt roligaste händelsen i år.

Men som sagt, helgen har satt sina spår och jag är förvånad om jag inte lider av diabetes, skrumplever och skörbjugg vid det här laget. Sömnbrist kan vi garanterat fastställa iaf. Men funderar på att ta en liten tupplur, sen SKA jag dra på mig löparskorna och ta en runda. (Och det här skriver jag för att det har visat sig att det faktiskt finns en hel del folk som läser min blogg, så imorgon när någon frågar mig "hur gick löprundan?" kommer jag kunna svara något i stil med; "helt åt helvete, men jag gjorde det.")

Nu, mat!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0