I wanna yell it from the rooftops down

Idag hade jag sambo igen, världens bästa Jojje kom hit inatt och åt frukost med mig på balkongen imorse. Premiärsittning på balkongen sen ett år tillbaks nästan, fluginvasionen som varit har gjort att jag inte ens vågat öppna dörren tidigare. Efter det blev det en snabblunch på Kungsvägskiosken innan det var dags för oss båda att röra oss mot våra arbetsplatser.

Uttråkad på jobbet innebär att jag äter massa onyttigheter, och det plus dagens snabblunch (bestående av en pizza) gjorde att det fick bli en liten löptur efter jobbet. Intervaller i trappor, jobbigt och riktigt roligt! Och vem har egentligen sagt att jag INTE skulle få äta en pizza om jag vill det? Det var sjukt gott ;)

En annan roligt grej är att de ringde från migrationsverket idag, så nu är det klart på riktigt att det blir timvikariat där också framöver! Får förhoppningsvis gå intro där v 17. Lägger man till introt på räddningstjänsten nästa vecka så kan jag konstatera att jag kommer vara lagom slut o huvudet i början av maj...

Men det är riktigt spännande! :)




Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? ela

Vad kul, heja heja!!:)

(Skönt att se att du skrivit senare inlägg sedan balkongfrukosten...så slipper jag oroa mig för att du och jojje ligger på balkongen och fungerar som flugornas förmultnande veckokäk;)

2012-04-14 @ 11:30:40
URL: http://inteutanmittkna.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0