If you can dream it, you can achieve it!

Nu har jag gått med i Min utmaning, en tävling med Runners World och Powerade! Tanken är mest att jag ska hitta ännu mer motivation till min träning, och lite tävlingar med schysta priser är ju aldrig fel? :) Gå med du också!

Och min utmaning, mitt mål med 2012 alltså Storstadsmodellen. (Att förbättra mina resultat alltså, för tillfället är jag tveksam till om jag skulle kunna klara av alla moment innan årsskiftet. Men har tänkt att släpa med mig Johansson till gymmet någon dag och köra igenom alla moment ordentligen, för än så länge vet jag inte hur jag ligger till på de flesta!)



Och målen som jag ska klara är alltså alla som står i den vänstra spalten. Mitt första mål är coopern (löpning 3000 m), och även rullbandstestet då det känns som rimliga mål som jag kan klara av inom en snar framtid! Det är otroligt viktigt att ha ett mål med sin träning, och storsdadsmodellen tycker jag är ett bra mål då det finns så många olika delmoment att klara av!

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? ela

Det fixar du:D

Va kul med jobbet!! Men du kommer ju verkligen aldrig vara ledig, INTE bränna ut sig nu i förtid;)

Puss!

(ps: Appropå LMFAO; det är högst mystiskt för människan ser ju inte klok ut men är ÄNDÅ en het banan! Jag skulle vilja äga den förmågan haha;)

2012-04-09 @ 18:49:51
URL: http://inteutanmittkna.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0