Invincible

Lagom lång dag på jobbet idag, men det är påskvecka så det är SJUUUUKT mycket folk. Full rulle!
Idag var det dags för klättring igen, och den här gången gick det riktigt bra! :) Väggen som jag och Frida kämpade med förra gången var helt plörsligt hur lätt som helst. Nu kämpar vi med en ny vägg, men den tar vi nästa gång ;). Och när vi har klarat den får vi väl avancera till att börja rikta in oss på färgade leder istället för att klättra fritt överallt... Att jag dessutom var superstark på gymet igår gör att mitt självförtroende ligger på en ganska bra nivå just nu! (Och då försöker jag förtränga att löprundan jag försökte mig på efteråt var katastrof.)

Funderar starkt på att bli medlem, men det är ju helt klart en kostnadsfråga. Hade inte ens råd med en biobiljett idag... KAN NÅGON ANMÄLA MIG TILL LYXFÄLLAN TACK?! Nåja, det här är ju min första månad med riktig lön sen jag började skolan för drygt 2 år sen, så jag får väl ge min ekonomi några månader att komma på fötter igen.

Borde verkligen sova och ladda för morgondagens jobbtid 9-19. Att det dessutom är jobbigaste dagen på året är också en anledning att sova lite. Men innan det har jag tänkt hinna med en liten morgonpromenix, så klockan ringer om 5 timmar. PUSS O GONATT!

(Btw, se Hunger Games! Sjukt bra film)

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0