Måndag

OKEJ. Nu har "Anonym" kommenterat och berättar att Jesus signade ut på långfredagen. Tack Anonym!
(Vilket betyder att jag låg en dag efter i alla mina konstateranden. Men eftersom påsken aldrig firas samma dag så känns det lite konstigt ändå. Jag menar, juldagen är ju alltid den 25 eftersom han föddes då. Och ja, det datumet har jag fan koll på. Så det verkar ju konstigt att inte påsken alltid firas samma datum. Och jag vet att det finns någon bra förklaring till detta, men jag är inte nöjd.)

Dumma påsk, känns ändå ganska elakt att fira för att världens mest kände person dog då. Jag firar att jag får äta hur mycket jag vill. Och för att kycklingar är söta.

Hur som. Idag är jag jätteledig och det innebär att jag, som vanligt, ska städa. Jag förstår inte. Varje gång jag bestämmer mig för att städa är när jag inser att det faktiskt finns en hälsorisk med att befinna sig i min lägenhet. Och det tar typ en hel dag att städa allt, så då förstår ni hur stökigt det är. Men jag är oftast bara ledig en dag, sen kommer en upptagen period på 14 dagar ungefär där jag knappt befinner mig i lägenheten. Och när jag sen har en ledig dag igen, DÅ ÄR DET KAOS I MIN LÄGENHET! Så min fråga är nu, vem av mina vänner har snott min extranyckel och stökar ner här de dagar jag inte är hemma? Det är inte snällt, sluta med det.

Laddar inför städningen med det här som är bästaste för tillfället:




This one's for the outcast, for those about to fall
This is for the lowlife, this one's for us all

This is for the outcast
We don't need a cure!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0