Måndag

Måste ju också, än en gång, nämna att jag älskar tamejfan mina vänner. Tack allihop, vänner som kollegor och bekanta för världens bästa helg. Kan verkligen inte sluta le när jag tänker på det!

Så. Ja, löprundan blev avklarad. Tillslut. Lyckades somna till Family Guy strax efter kl 16. När jag vaknade till var det fortfarande Family Guy på tv. Perfekt tänkte jag, en inte alltför lång tupplur! Men kruxet var det att avsnittet jag vaknade till var det som började kl 19... En lagom lång tupplur på ca 3 timmar alltså.

Det blev en runda på 5 km. Med ett litet stopp på matdepån på Hagagatan där det bjöds på popcorn och mackor. Som jag sa, löprundan gick åt helvete, men jag gjorde det.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0