Megalomani

JOY TO THE WORLD! Klart du ska med och klättra! :) Nu på onsdag är det prova på igen! Kostar 150 kr, de öppnar kl 18 och jag planerar att vara där då! Komsi komsi! :)

Idag är det fredag. Den 13. Jag var lite smått nervös när jag begav mig till jobbet imorse, en jobbtid på 9-20 känns lite vanskligt en dag som denna. Men det gick bra. Hade lite otur när jag tänkte bara, men inte mycket värre än vanligt så all is good. Höll dock på att börja gråta när Jessica, som började två timmar senare än mig och skulle sluta samtidigt, lyckades smita iväg  minuter tidigare. Så jag kan klart konstatera att jag var lite för trött, och uppskattar alltså en ledig helg enormt mycket.

Kvällen har spenderats hos kusin där jag maniskt har tryckt i mig bullar, kakor, tårta, kaffe, cola och aladdin-choklad. Yummie in my tummie!

Har även anmält mig till två kurser nu i höst, franska och tyska för nybörjare! Så alla ni som funderar på att lära er nåt nyss i sommar eller i höst, eller vill byta riktning i livet, ansök nu! Sista dagen är den 16 april :) Heja heja!

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? KnY

Ååh men jag kan ju inte på onsdag ju :(

2012-04-14 @ 08:17:36
URL: http://www.knyshalsa.com

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0