Oh happy day!

Och när jag ändå leker musikrescensent vill jag bara passa på att tipsa om den här låten. Kommer inte ihåg vart, när eller hur jag hörde den första gången, men redan då bestämde jag mig för att jag älskade den. Sen glömde jag bort den, men nu hörde jag den i en reklam (kan iofs varit där jag hörde den första gången också?) och den är typ ännu bättre nu.

Det är en sån här "jag-är-ensam-hemma-och-jätteglad-och-nu-ska-jag-skrika-sönder-mina-lungor-till-den-här-låten-för-den-är-så-jävla-bra-och-ingen-hör-mig-låt".


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? KnY

Ääälskar den låten.. men videon var väl för kass?

2012-04-15 @ 08:41:15
URL: http://www.knyshalsa.com

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0