På den sjunde dagen...

Världens bästa söndag?

Fick sova lagom länge imorse. Ett snabbt gympass på det, lite mat, promenad till syster, mata katten och lite så (kan inte hjälpa det, men jag tycker alltid det låter lite småsnuskigt att säga mata katten...). Anyway. Begav mig hem, laddade om, sen var det dags för korvfest! I dubbel bemärkelse.

Jag och Linus var hyfsat duktiga pyromaner och fick igång en fin liten brasa. Korven smakade gott, och alla var glada. Men bäst av allt? KIM VAR DÄR.

Efter grillning var det hemmamys hos Johannes, lite sällskapsspel och sånt mys! Det var längesen jag skrattade såhär mycket som jag gjort idag, tack alla inblandade! :)

Nu sitter jag, Jojje och Frida och är sjukt obekväma framför Fråga Olle-dokumentären. Usch.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0