Suckers!

Minsta form av snusk i min blogg-reklam på facebook, och ni flockas om gamar runt en halvdöende Simba! Besöksstatistiken sköt i höjden efter min senaste annonsering. Tänk om ni alltid var lika ivriga att titta in här när jag faktiskt skriver om vettiga saker. Men jag får väl vara glad för det lilla jag får.

And that's what she said. Moaha.

Idag tryckte jag en 200 grams chokladkaka på rekordtid. Av nån anledning kändes det väl nödvändigt. Men imorrn blir det KÖTTPASS på gymmet. Typ.

-----------

Jävla Melissa Horn. Dyker upp på min spellista såhär på kvällskvisten och försöker dra ner mig i fördärvet. Nog för att hon, och Adele också för den delen, vet exakt hur det är hela tiden så är det inte det jag behöver just nu. Jag behöver typ... MASKINEN. Så Melissa och Adele kan fortsätta älta sina tragiska historier om och om igen. Utan mig den här gången.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? ela

typiskt, som den ständigt bakom-flötet-människa jag är har jag missat snuskreklamen!!

melissa och adele kan vara deprimerande nuckor...ganska bra sådana, but still; deprimerande nuckor så dom ska man inte lyssna och lära av;)

Puss!

2012-04-11 @ 14:51:22
URL: http://inteutanmittkna.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0