Tack!

Jag är tacksam för alla kommentarer jag får, för det bevisar ju faktiskt att det finns folk som läser och engagerar sig i det jag skriver. Och med folk menar jag oftast Mikaela och Joy då det är de som kommenterar 98% av gångerna. Och eftersom det inte går att svara på kommentarerna så att det blir uppmärksammat av den som skrivit, svarar jag här istället! :)

Frida, med "NOT" menas att Jessica vill döda alla sina katter, och du hatar min katt större delen av tiden ;) Så därför överväger jag att lämna min katt till någon annan om jag skulle lämna denna värld av någon konstig anledning!

Ela! Jo, eller, jag kommer FÖRMODLIGEN få gå som timvikarie på Migrationsverket i fortsättningen, det ska bli riktigt spännande! Men det är bara i tredje hand, Ica kommer jag nog aldrig lämna helt... Och i sommar är det ju faktiskt räddningstjänsten som gäller i första hand!

Andrea, kul att du läser! Och heja dig, du är en stor inspiration! :)

Gymmet gick bra, hyfsat stark! Hur mycket det gav vet jag dock inte, med tanke på att jag lekte fjortonåring på Amzon igår. Och jag upptäckte något mer. Vågen på gymmet visade ALLDELES för höga siffror, och om den stämmer är det verkligen dags att ta tag i det här. 7 kilo ska väck! Och visst, muskler väger mer än fett sägs det ju. Men hur ska jag någonsin orka springa och göra alla övningar där man bara använder kroppen om jag ska bära på massa extrakilon? Nej, muskler ska byggas men nog finns det lite onödig vikt som inte är muskler som jag kan göra mig av med. Men det är ju så... svårt. Jobb om 2 timmar, nu duschen!

SES!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0