Not so puttinuttigt

Upptagen dag. Blev två möten med olika skolchefer/rektorer. Oftast när jag ska propagera om något som andra tycker att jag ska ha koll på, - fast det egentligen känns som att jag inte har den blekaste om vad jag gör - och de börjar argumentera mot mig känner jag mig som den lilla fågeln i följande videoklipp:




Fick inte lägenheten jag gjort intresseanmälan på heller, och det suger. Men i övrigt en ganska bra dag. Jag var stark på gymmet, mot slutet i alla fall. Efter gym begav jag och syster oss mot Eskilstuna för lite klättring. Stötte på lite hinder i form av en singelolycka. Först på plats, då får man larma. Fick lite prestationsångest när killen på larmcentralen berättade att han kopplade in Räddningstjänsten Flen i samtalet. Men jag skötte mig ganska bra tycker jag.

Ingen större olycka dock, så jag stannade bara kvar för att hälsa på mina blivande kollegor sen rullade vi vidare igen. Klättringen gick riktigt bra, och så fort pengar har rullat in på kontot så blir jag medlem! Sen ska jag besegra varenda vägg, varenda berg, vartenda träd som kommer i min väg!


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? KnY

Jag vill hänga med och klättra någon gång! Även fast jag är totalt livrädd för höjder :O

2012-04-13 @ 14:31:51
URL: http://www.knyshalsa.com

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0