Well okay, I still get stoned, I'm not the kind of girl you'd take home.

Igår jobbade jag 9-21.15, en sjukt lång tid på årets jobbigaste dag. När jag gick därifrån var jag så trött att jag kände att jag skulle kunna somna var som helst, och planerade att dyka upp en snabb sväng på Petras förfest och sen vandra hemåt. Men på något sätt lyckades jag få i mig ett antal glas alkohol där, låna lite kläder och helt plötsligt stod jag i kön till baren på Amazon. Där lyckades jag även beställa in förfriskningar totalt 3 ggr, trots att jag är helt luspank.

Jag hade sjukt kul, träffade massa gamla bekanta och skötte mig nästintill exemplariskt hela kvällen. Men idag? Mår väl inte alltför dåligt, men jag vetesjutton om jag kan påstå att det är värt det längre. Ser ingen mening med att gå ut bara för att man måste. När det är liveband är det en annan sak, men då blir jag så taggad ändå att all form av alkohol är överflödig. Den 20 & 21 april är det Mustasch på Amazon och personalfest, och då får jag väl räkna med att det slinker ner en och annan droppe. Men efter det tror jag att jag kan lägga fyllehatten på hyllan och tacka för mig.

Och det värsta av allt? MIN TRÄNING GÅR ÅT SKOGEN SÅNNA HÄR DAGAR.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0