Let's have a toast for the scumbags, everyone of them that I know.

Har fått en helt ny syn på begreppet ledighet. Var och handlade förut. Tänkte fira lite för min kommande ledighet. Ledigheten innebär att jag är ledig från kl 17.30 idag den 14:e, till kl 17.30 den 15:e. 24 timmars ledighet alltså. Och jag valde att fira den med en Bob Marley-dryck och 1/4 popcornpåse (först var det en halv påse som jag poppade för dåligt, sen flög hälften av de popcornen ut i hela köket när jag med mina oanade krafter SLET upp påsen Hulken-style).
 
Bra att man är nöjd för det lilla! Detta innebär alltså att min lediga vecka i Turkiet kommer kännas som ett års tjänstledighet. Iz najz.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0